Rady programowo – biznesowe

W dniu 1 marca 2016 roku zainaugurowano funkcjonowanie Rad Programowo-Biznesowych jednostek organizacyjnych Wydziału Nauk Społecznych: 
  • Rady Programowo-Biznesowa Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa,
  • Rady Programowo-Biznesowa Instytutu Filozofii,
  • Rady Programowo-Biznesowa Instytutu Socjologii (dla kierunku socjologia),
  • Rady Programowa Instytutu Socjologii (dla kierunku praca socjalna),
  • Rady Interesariuszy Instytutu Historii,
  • Rady Programowo-Biznesowa Zakładu Historii Sztuki.
Powołanie Rad jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie współpracy Uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym w procesie kształcenia, a także dostosowywania jego efektów do potrzeb rynku pracy. Wśród zadań powoływanych Rad należą m.in.:
  • wymiana informacji i spostrzeżeń między Wydziałem, a członkami Rady głównie w aspekcie przygotowania studentów i doktorantów pod względem pozyskiwanych w czasie studiów umiejętności i wiedzy do realiów rynku pracy i oczekiwań pracodawców, a co za tym idzie odpowiedniego dostosowania/modyfikacji programów kształcenia np. przez uruchamianie przedmiotów fakultatywnych dla studentów oraz organizowanie wizyt studyjnych w firmach i instytucjach partnerskich celem poznania zakresu zadań zespołów pracowniczych i funkcjonowania przedsiębiorstw;
  • opiniowanie oferty edukacyjnej i programów studiów;
  • rekomendowanie tematów prac dyplomowych dla studentów Uczelni;
  • udział przedstawicieli pracodawców w zajęciach dydaktycznych fakultatywnych lub obligatoryjnych w siatce godzin.
  • Wśród potwierdzonych gości są przedstawiciele przedsiębiorców, władz regionalnych i lokalnych, mediów, stowarzyszeń pozarządowych, instytucji sztuki, muzeów oraz sektora edukacji.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.