Wejdź w rolę PR-owca – dzień otwarty w agencji public relations

30 maja 2017 roku w Warszawie, agencja Procontent Communication, należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, organizuje dzień otwarty dla studentów i osób zainteresowanych podjęciem pracy w branży public relations. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z kulisami pracy specjalistów, a także dowiedzieć się o najważniejszych narzędziach PR.
 
Według danych z 2016 roku, kierunek dziennikarstwo ze specjalnością public relations i marketing medialny cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów uczelni humanistycznych.
W ubiegłym roku był to najczęściej wybierany kierunek studiów na Uniwersytecie Warszawskim. Na jeden indeks przypadałonawet 26 chętnych.Wśród absolwentów kierunków medialnych, świadomość wyzwań,z jakimi na co dzień mierzą się „pijarowcy” praktycy jest jednak nadal bardzo niska. Zdaniem wielu specjalistów PR,oczekiwania i wyobrażenia na temat pracy w branży, które komunikują studenci podczas rozmów rekrutacyjnych, bardzo różnią się od prawdziwej pracy konsultantów. Praktycy z Procontent Communication zwracają wobec tego uwagę, że przed wyborem przyszłej ścieżki kariery warto dowiedzieć się więcej o tym zawodzie.
 
„Młodzież często oczekuje pracy wyłącznie z celebrytami.Jako priorytet w pracy PR-owca postrzega budowanie profili społecznościowych – unika natomiast kontaktu z mediami, a przy tym kompletnie nie dostrzega strategicznej roli PR w kształtowaniu wizerunku firmy”– podkreśla prezes agencji, Iwona Kubicz. „Nasze dni otwarte to jeden z elementów budowania świadomości na temat praktycznych aspektów pracy w branży PR. Uczestnicy spotkania będą mogli zobaczyć, jak pracujemy na co dzień, jak ważne jest wypracowanie odpowiedniego przekazu do mediów, z jakich narzędzi korzystamy i jak nawiązujemy kontakty z dziennikarzami oraz jak w to wszystko wplatać zastosowanie nowych technologii i działania kreatywne oraz kanały socialmediowe” – dodaje Kubicz.

Dzień otwarty w Procontent Communication rozpocznie się o godzinie 9:30 spotkaniem z prezes agencji Iwoną Kubicz, która opowie o wymaganiach, jakie powinien spełnić kandydat do pracy w PR, na co zwrócić uwagę przygotowując się do pracy PR-owcai jak zwykle wygląda jej dzień pracy. Następnie szefowie zespołów i konsultanci przedstawią takie zagadnienia jak: prowadzenie kampanii społecznych w praktyce, tajniki PR korporacyjnego i rozmów z mediami, praktyczne narzędzia w pracy PR-owca, a także zaprezentują case studies z zakresu PR medycznego. Wszyscy uczestnicy będą też mogli porozmawiać z zespołem Procontent Communication i przyjrzeć się ich bieżącej pracy. Zainteresowanych zapraszamy do wcześniejszej rejestracji mailowej na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., która prowadzona jestdo 29.05.2017r.
 
O Procontent Commmunication
Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie.
Procontent specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, E-PR oraz CSR.
Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały wiele nagród m.in. Złoty Spinacz, EffieAward, Stevie Awards, MagelllanAwards, SpotlightAwards, Lider w Ochronie Zdrowia, BurkeAward oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku.
Więcej informacji o agencji na stronie www: http://procontent.pl/
 
Kontakt:
Iwona Kubicz
Procontent Communication
ul. Marszałkowska 140/46, 00-061 Warszawa
tel. + 48 22 827 04 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok